Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere göre dokumalmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun şehir analizleri muhtevain sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize beslemek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, okul, hasılat ve alaka alanları kabilinden değdavranışkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların davranışletmeniz muhtevain farklı değerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok kazanım katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde yağdırmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En koca etkinliği, yaraşıklı maliyette masnu zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı değişim nitekim emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde zemin düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya serladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde değdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle bile imdi “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi serladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç gerçek puan büyük rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Fen ve komünikasyon teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına dek iş proseslerini değdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım muhtemel oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çaldatmaışmalarının Türkiye’deki geçmişi 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk antraktştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Fakat izlem eden yıllarda genel ağ şehir çaldatmaışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lazım kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çaldatmaışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme eden web sitesi sadece üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası olmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir kimlik belgesi olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir süje henüz var, o da şu: Web tasavvur ve yazılım çaldatmaışmalarını makul bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çaldatmaışmalarda meydana getirilen envestismanın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasavvur adı şeşnda serlayıp şirketin doğruluk finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birbunca projenin bugün içinde üst dümen aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da sair bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sakır sakır kenarınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine ilişkilı. Doğrusu sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çaldatmaışmaları, böylece istenilen payanları vermemektedir.