thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yapmak sinein en münteşir kullanılan sayısal pazarlama kanallarının detaylı açıklamalarını süflida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en sabık ve en kazançlı malum sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu temas noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak sinein sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kırmızıırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri kafaarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine kontaklar ve teknik özetler evet da iş özetleri üzerine veri sineerebilir. E-postalarınızın sadece silinmek adına açılmasını ve okunmasını bulmak sinein bedel tutmak kritik örutubet taşır. Kişiye özel sineerik ve alaka çekici teklifler katılımı tasarruf etmek konusunda çok nöbete yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve alaka çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok skorda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir balans inşa etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en sarplü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. âlem ve istikşaf sinein videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda iki milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem bile B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını pozitifrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C sineerik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Video paylaşmak, içeriğinizi daha bir tomar insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü yer sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet teşvik edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu alaka çekici şekilde tutmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal medya, belli bir maksat kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden bağlamlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Feysbuk hala dünyanın en balaban içtimai medya platformudur. Twitter B2B kameraları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile bağlamlantı inşa etmek sinein harika bir mevki. Her içtimai medya platformu farklı sineerik türlerine sahip olsa da bütünü bayağı videoteyp/tören odaklıdır. Bu nedenle sineerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden ne tarumar etmek istediğinizi her çağ kaynak önünde bulundurun ve buna için organizasyon strüktürn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği sinein, pazarlamacılar var olan her platformdan en kazançlı şekilde istismar etmek sinein sayısal pazarlama taktiklerini sakır sakır uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir tomar etkin kullanıcıevet sahip. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde kısaca ileti, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Fakat içtimai medyada başüstüneğu üzere mesajlar kısaca ve öz olursa güçlü hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sırf sağlam sineermiş kısaca ileti hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif sineerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece alaka çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, içeriğiniz maksat kitlenizin amaç ve alaka alanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme sinein bedel sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, veri görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, sav bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal vardiya kartları üzere sineerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün sineeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Sonunda, arama neticelerinda daha faziletli sıralarda ve daha kesif görülür, içeriğinize seyrüsefer enseışı sağlanır. İyi SEO meyveları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna vabestedır. Web içeriğinizde kazançlı çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir tomar sözcükten oluşan ifadeler) almak SEO’nuzu daha kazançlı hale getirir, seyrüsefer ve devirtürme konusunda daha faziletli meyvelar sağlar. Faik itibarlı üçüncü yer sayfalardan örgensel kontaklar almak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir kontakya mevrut her tıklama sinein ödeme strüktürlır. Taharri motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin sineerik dürüstışlarında hayaletlenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), balaban yardım yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve bağlamlantı göstermesi sinein arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çkırmızıışmasıyla teşhistabilir. Ayrıca web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tahminını (daha bir tomar tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.

dijital pazarlama

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir