Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda nokta saha kıkırdak dokunun zamanla aşınması ve yıpranması ile ortaya çıhun bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü revişatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içinde birikmeye çıbanlayabilir. Bu hesap vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çızevcer. 40 yaşın üstündeki bireylerde elan zait görülür. Başkaca dokunaklı ağırlık taşımak kadar kızgın fiziki hareketlerde bulunan insanlarda, elan zait rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da asıl nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, sorumluluk, bel ve çıbaninç eklemleri etkilenir. Evetşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı kullanımı ve genetik yatkınlıklar riski zaitrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Tagaddi Önerileri Gani bereketli su tüketin. Kez, eklemlere hamil katkısızlar. Bu yüzden her sıra en az 8 boduç su ciğermek icap ettiğini unutmayın. Suyun haricinde mazot, kefir, katık kadar yüksek kalsiyumlu besinler de, kemik katkısızlığına katkı katkısızlar. Sebze ve yemiş tüketin. Kemik katkısızlığı ciğerin, vitamin ve minerallerin kararlı bir şekilde alınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri yüksek olan göverti ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Evetğlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvani proteinlerin zait çalımı sonucunda idrarla birlikte kalsiyum atımını zaitrır. Kemik katkısızlığını sahabet etmek ciğerin kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun alegori fasulye, mercimek, bezelye kadar protein itibarıyla paralıca bakliyatları beslenmenize ekleyin. Evetğlı balık tüketimini zaitrın. Omega 3 itibarıyla paralıca olan yağlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kadar balık türlerinin tüketimi, kemik katkısızlığını olumlu yönde etkisinde bırakır. Yeşil çkamer ciğerin. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde olumlu etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere sahip evetğu ciğerin, kemiklere hamil olabilir. Başkaca kireçlenmeden kaynaklanan vecalara ve şnöbetkinliğe de uz gelir. Kalça kireçlenmesini azaltmak ciğerin yemeniz gerekenler; Meydana getirilen çatlakştırmalara bakarak yemiş ve göverti itibarıyla paralıca beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin yüksek deşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve zerrinmsak kadar sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.